دوره جامع امور اداری و اجرایی (آنلاین)

موسسه رهتو
اخرین بروزرسانی 27 شهریور 1402
4 نفر ثبت نام کرده اند

درباره این دوره

فرصت ویژه !!!

هزینه این دوره 2/500/000 تومان است، شما با ثبت نام در این دوره تنها 50 درصد مبلغ دوره را پرداخت خواهید کرد و 50 درصد دوم از اولین حقوق شما پرداخت خواهد شد.

معرفی دوره جامع امور اداری و اجرایی

دوره جامع آموزش مسئول دفتری یا همان دوره آموزش منشی گری با هدف آموزش تخصصی  امور اداری و اجرایی برای علاقمندان، مدیران، افراد جویای کار در این حوزه زیر نظر استادان مطرح طراحی شده است و هدف آن تربیت افرادی توانمند در این زمینه و معرفی آن ها به با شرکت ها و موسسات مرتبط هست.

زمان برگزاری دوره جامع امور اداری و اجرایی:

4 مهرماه ماه الی4 آبان ماه 1402

امور اداری و اجرایی یا مسئول دفتر:

مسئول دفتر (Office Manager) یک شخص است که مسئولیت‌های مدیریتی و سازماندهی مربوط به دفتر یا اداره‌ای را بر عهده دارد. وظایف مسئول دفتری می‌تواند بسته به سازمان و صنعت متغیر باشد، اما عموماً شامل موارد زیر می‌شود:

1. مدیریت عملیات دفتر: مسئول دفتری مسئول راهبری و کنترل عملکرد روزانه دفتر است. او برنامه‌ریزی فعالیت‌ها و وظایف دفتر را انجام می‌دهد و بر اجرای کارها نظارت می‌کند.

2. مدیریت تجهیزات و زیرساخت‌ها: مسئول دفتری مسئولیت نگهداری و مدیریت تجهیزات دفتر را دارد. او باید مطمئن شود که تجهیزات مورد نیاز برای کارکنان در دسترس هستند و سرویس‌های فنی را تنظیم و نظارت کند.

3. مدیریت ارتباطات: مسئول دفتری نقش مهمی در برقراری و حفظ ارتباطات داخلی و خارجی دفتر دارد.

یادگیری مهارت های لازم برای مدیر امور اداری و اجرایی چه مزایایی دارد؟

1. افزایش کارایی: یادگیری مهارت‌های لازم برای مسئول دفتری می‌تواند باعث افزایش کارایی و بهبود عملکرد در انجام وظایف مربوط به دفتری گردد. به عنوان مثال، مسئول دفتری با یادگیری مهارت‌های مدیریت زمان، سازماندهی و ارتباطات موثر، قادر خواهد بود بهترین روش‌ها را برای مدیریت وظایف روزانه خود انتخاب کرده و به یک روند کاری کارآمد‌تر دست یابد.

2. توانایی همکاری و هماهنگی: یک مسئول دفتری موظف است با عددی از افراد داخل و خارج شرکت همکاری داشته باشد. یادگیری مهارت‌های ارتباطی و هماهنگی، می‌تواند به او کمک کند تا ارتباطات خوبی با تمام اعضای سازمان برقرار کند، درخواست‌ها و نیازهای مختلف را درک کرده و برنامه‌ریزی مناسبی برای همکاران خود ارائه دهد.

افرادی که دوره آموزش منشی گری را می گذرانند در چه حوزه هایی می توانند فعالیت کنند؟

افرادی که دوره را می‌گذرانند می‌توانند در حوزه‌های مختلفی  ازجمله شرکت‌ها و سازمان‌ها،مراکز آموزشی و آموزشگاه‌ها و…. فعالیت کنند.

این افراد  ممکن است در شرکت‌ها و سازمان‌ها در اداره‌ها و دفاتر مختلف استخدام شود. او می‌تواند وظایف روزانه مرتبط با مدیریت اسناد و سندسازی، برنامه‌ریزی جلسات و اجتماعات، مدیریت انتشارات و مراسم رسمی و ترتیب اسناد قراردادی، برنامه‌ریزی سفرها، مدیریت دفاتر شعب داخلی و خارجی، برنامه‌ریزی و مدیریت ترتیب جلسات و هماهنگی با سایر واحدها را بر عهده داشته باشد.

اهداف یادگیری دوره مسئول دفتری:

1. تسلط بر مهارت‌های فنی: مسئول دفتری باید تسلط کامل بر مهارت‌های فنی و عملیاتی لازم برای انجام وظایف دفتری داشته باشد، از جمله مدیریت سندسازی، ارتباطات با کارمندان و مدیران، مدیریت تقویم و برنامه‌ریزی جلسات و ملاقات‌ها.

2. توانایی خواندن و نوشتن حرفه‌ای: مسئول دفتری باید توانایی خواندن و نوشتن حرفه‌ای داشته باشد تا بتواند اسناد و مکاتبات را درست ترجمه و تهیه کند و پاسخ‌های موثری در جواب‌ها و ایمیل‌ها ارائه دهد.

3. توانایی مدیریت زمان: مسئول دفتری باید توانایی مدیریت زمان خود و دیگران را داشته باشد تا بتواند وظایف و ملاقات‌ها را به خوبی برنامه‌ریزی کرده و به موقع انجام دهد.

4. مهارت‌های ارتباطی: مسئول دفتری باید توانایی بالایی در برقراری ارتباط موثر با کارمندان دیگر،مشتریان و …. داشته باشد.

سر فصل‌های مهم

مهارت های مجموعه آفیس کاربردی مقدماتی تا پیشرفته (Word, Excel, PowerPoint )

مدیریت زمان

مهارت برقراری ارتباط با مخاطبین

مدیریت خشم و استرس

اصول مکاتبات اداری و بایگانی

نمونه گواهی‌های صادر شده

موارد ارائه شده

  • 1. افرادی که موفق به گذاراندن دوره شوند گواهی معتبر انگلیسی دریافت خواهند کرد و به افراد برتر کارت مهارت از کشور انگلیس ارائه خواهد شد.
  • 2. افراد برتر دوره جهت همکاری به شرکت‌ها و موسسات معرفی خواهند شد.

مخاطب هدف

  • کارکنان دفاتر مدیریت، دفتردارها، منشی ها، اولین گزینه هایی هستند که این آموزش می تواند برای آن ها مفید باشد.
  • افرادی که بدنبال کار هستند و مایلند در سازمان ها بعنوان مسئول دفتر و یا منشی فعالیت کنند.
  • مدیرانی که می خواهند منشی و مسئول دفتر حرفه ای داشته باشند و خودشان اصول را به آنها یاد بدهند.
  • مسئول آموزش سازمان ها، تا با استفاده از این آموزش ها بتوانند کارکنان مربوطه را آموزش بدهند.

برنامه تحصیلی

29 درس50 ساعت

Office

word00:00
excel00:00
outlook00:00
powerpoint00:00

مکاتبات اداری

مهارت های کلیدی در کار

آشنایی با مهارت های نرم حرفه ای شدن تمامیت انتخاب مسئولیت پذیری مدیریت استرس+ نگرش مدیریت زمان و وظایف شناخت تمایلات رفتاری (با متد دیسک) ارتباط بدون خشونت (زبان زندگی-NVC) نکات اصلی پاسخگویی تلفنی و حضور موثر نکات اصلی مهارت های ارتباطی

اساتید دوره

موسسه رهتو

5.0/5
12 دوره
2 دیدگاه
167 دانشجو
مشاهده بیشتر

یک نظر بنویسید

1,250,000 تومان
998,000 تومان

20% تخفیف
سطح
همه سطح‌ها
مدت زمان 50 ساعت
تعداد درس
29 درس
زبان
فارسی

موارد ارائه شده

  • 1. افرادی که موفق به گذاراندن دوره شوند گواهی معتبر انگلیسی دریافت خواهند کرد و به افراد برتر کارت مهارت از کشور انگلیس ارائه خواهد شد.
  • 2. افراد برتر دوره جهت همکاری به شرکت‌ها و موسسات معرفی خواهند شد.
اعتبار ثبت نام: مادام العمر

آیا می خواهید برای همه فعالیت ها، اعلان های پوش نوتیفیکیشن دریافت کنید؟