وبینار مسیری به سوی رشد کسب و کار (متخصص فروش و بازاریابی شویم!)

موسسه رهتو
اخرین بروزرسانی 24 مهر 1402
5.0 /5
(1)
70 نفر ثبت نام کرده اند

درباره این دوره

اساتید دوره

فرصت ویژه !!!

ثبت نام 50 نفر اول رایگان !

معرفی وبینار مسیری به سوی رشد کسب و کار (متخصص فروش و بازاریابی شویم!)

 وبینار مسیری به سوی رشد کسب و کار در واقع مسئله فروش و بازاریابی کسب و کار ها را در بر میگیرد و به دنبال ترسیم یک نقشه کلی و موثر در زمینه فروش و بازاریابی است.

 وبینار مسیری به سوی رشد کسب و کار:

مسئله فروش و بازاریابی از ارکان مهم اکثر شرکت ها و سازمان ها و حتی افراد فعال در این حوزه است و اگر شخصی در این حوزه به توانمندی بالای برسد و خود را در این مسئله به روز کند، قطعا به درآمد بالایی در این زمینه دست پیدا میکند .

تلاش برای ارتقا دانش در این زمینه میتواند باعث بالارفتن بازدهی در این امر مهم شود. دراین وبینار آموزشی فوق العاده، شما با مفاهیم اساسی فروش آشنا می شوید و پیاده سازی استراتژی های فروش و مسائلی از این دست را یاد میگیرید.

این وبینار مناسب چه کسانی است؟

برای کسانی که به دنبال پیشرفت حرفه ای، کسب مهارت یا حتی یک مسیر شغلی جدید هستند و همچنین برای افرادی که دارای کسب و کار های مختلف هستند و همچنین افرادی که در زمینه فروش و بازاریابی در حال فعالیت هستند و میخواهند دانش قبلی خود را ارتقا دهند، این دوره پیشنهاد میشود. 

هدف برگزاری این وبینار

هدف از برگزاری وبینار مسیری به سوی رشد کسب و کار، ارائه ایده های جدید و کارآمد برای افراد و شرکت هاست، تا بتوانند از ایده های جدید و نو برای ارتقا شغل خود استفاده کنند؛ در این وبینار سعی بر این داریم که افراد با هر سطح و میزان تحصیلات بتوانند دید بهتری به مسئله فروش و ارتقا شغلی خود داشته باشند.

اهداف یادگیری

افزایش درآمد
گسترش بازار
ایجاد و توسعه روابط با مشتریان
ایجاد رقابتی قوی‌تر

مخاطب هدف

  • دانشجویان
  • دانش آموختگان
  • کارجویان
  • مدیران شرکت ها
  • کارمندن

اساتید دوره

موسسه رهتو

5.0/5
12 دوره
2 دیدگاه
167 دانشجو
مشاهده بیشتر

یک نظر بنویسید

آیا می خواهید برای همه فعالیت ها، اعلان های پوش نوتیفیکیشن دریافت کنید؟