بهترین نرم افزارهای مدیریت پروژه (ایرانی و خارجی) که در سال 2023 نیاز دارید!
در این مقاله، بهترین نرم افزارهای مدیریت پروژه را بررسی، ارزیابی و لیست کوتاهی از این نرمافزارها و کاربردهایشان را تهیه کردیم تا افراد مدیریت و کنترل پروژههای خود را با سهولت بهتری انجام دهند.
همه ما میدانیم که مدیریت پروژه کار سختی است و زمانی که احساس میکنید پروژه شما از کنترل خارج شده است، حتی سختتر میشود. این نرمافزارها بهطورکلی، در سادهکردن برنامهریزی پروژه، گردشکار، وظایف، منابع، کام و موارد دیگر کاربرد دارند. اگر هنوز پروژه ها را با Post-its و Excel مدیریت میکنید، یا میدانید که نرمافزار PM شما بد است، یکی از این ابزارها را برای ارتقای جدی کار خود امتحان کنید!
نرمافزار مدیریت پروژه چیست؟
نرمافزار مدیریت پروژه یک جعبهابزار دیجیتالی است که به افراد در مدیریت پروژهها، برنامهریزی، سازماندهی و مدیریت منابع برای ارائه پروژهها کمک میکنند.
نرمافزار PM با ادغام برنامهریزی پروژه، مدیریت کار، تخصیص منابع، ردیابی زمان و ارتباطات در یک ابزار واحد، امکان مدیریت و کنترل مؤثر پروژهها را فراهم میکند. بهروزرسانیهای وضعیتها را ارائه میکند و مدیران پروژه را قادر میسازد تا تصمیمات سریع بگیرند و یک پروژه را برای حفظ آن در مسیر تنظیم کنند. نرمافزار مدیریت پروژه در نهایت در تبدیل هرجومرج به مرتب بودن کمک میکند و کنترلی را که برای هدایت پروژههای خود به سمت اهداف و نتایج موردنظر نیاز دارید به شما میدهد.
نرمافزارهای ایرانی
1. نرمافزار ایرانی هدف سنج
نرمافزار هدف سنج، با ارائه خدماتی مثل مدیریت وظایف، مدیریت مبتنی بر OKR و KPI به مدیریت پروژه در سازمان شما کمک میکند. OKR، یک چارچوب هدفگذاری هست که به اشخاص و سازمانها در تعریف و پایش اهداف و خروجیها کمک میکند. باهدف سنج بهبود شرایط تیمی و سنجش اعضای تیم را تجربه خواهید کرد. هر کدام از اعضا میتوانند وظایف خود را وارد کنند و با تعیین ددلاین آنها را تکمیل کنند. همچنین مدیر در این نرمافزار میتواند اهداف و نتایج کلیدی برای شرکتش تعیین کند تا با موفقیت بیشتری به اهداف کسبوکار خویش برسد.
ویژگیهای نرمافزار مدیریت هدف سنج
- مدیریت وظایف
- پیگیری پیشرفت کار
- واگذاری کار به اعضای تیم
- تعیین مهلتها بر اساس تقویم شمسی
- تنظیم برنامههای کاری
- امکان تحسین اعضای تیم بر اساس عملکردشان
هدف مدیریت وظایف این است که همه این عوامل را متعادل کند تا همه وظایف بهموقع انجام شوند.
OKR و KPI :
- مشخصکردن اهداف و نتایج کلیدی
- انتخاب بازه دلخواه برای OKR
- انتخاب هدف والد برای سایر اهداف
- تعریف KPI مناسب کسبوکار خود و پیگیری پیشرفت آن
هزینه کار با این نرمافزار برای شروع بهصورت رایگان است و در صورت در صورت استفاده از ویژگیهای مخصوص سایت اشتراک باید خریداری شود.
2. نرمافزار آرسس
نرمافزار مدیریت پروژه آنلاین فارسی آرسس یکی از قدرتمندترین نرمافزارهای مدیریت پروژه آنلاین فارسی است که بهوسیله آن میتوانید مجموعة مختلفی از فعالیتها را بر اساس تخصص به افراد تیمتان بسپارید، از زمان صرف شده در هر کار با جزئیات کامل آن مطلع شوید و آن را کنترل و مدیریت کنید. آرسس از دو ابزار قدرتمند برنامهریزی و کنترل پروژه استفاده میکند و لذا به ابزاری کاربردی و قدرتمند برای کنترل زمان، کنترل هزینه و مدیریت منابع و نیروی انسانی تبدیل گردیده است.
ویژگیهای نرمافزار مدیریت پروژه آرسس:
- سیستم هشداردهنده
- مدیریت فرایند
- پایگاه دانش پروژه
- تقویم جلسات
- ثبت ساعتهای کارکرد (Time Sheets)
- مدیریت منابع انسانی
- مدیریت حضوروغیاب
- تقویمهای کاری
- گانت چارت پروژه
- بودجه و جریانات نقدی پروژه
- محاسبه بهای تمام شده پروژه
ویژگی قابلتوجه این نرمافزار برخورداری از ۴ زیرسیستم اصلی (مدیریت پروژه پیشرفته، مدیریت منابع نرمافزار، کنترل پروژه، مدیریت بودجه) است. آرسس با این ویژگی، فراتر از یک نرم افزار رفته و به همکار استراتژیک شما تبدیل می شود.
3. پی گیر
30 روزه رایگان
برای زمان بیشتر هزینه تناسب با کار اعمال میشود.
پیگیر یک نرمافزار قدرتمند آنلاین برای مدیریت پروژه است. با این نرمافزار میتوانید کارهای گوناگون را به افراد مختلف بسپارید و زمانهای صرف شده در هر کار و تمام جزئیاتی را که نیاز دارید از آن آگاه شوید، در اختیار داشته باشید و مدیریت کنید.
نرمافزار مدیریت پروژهی آنلاین پیگیر این امکان را برای شرکتها و سازمانها فراهم میکند که بتوانند:
- همۀ کارهای خود را دستهبندی کنند
- جز به جز مراحل کارها را تعریف کنند و به کارکنان واگذار سازند.
بدینترتیب مدیریت پروژهها و کارهای جاری مجموعه، بسیار آسان خواهد شد و سوابق همۀ کارهای شرکت هم در سامانه نگهداری میشود.
4. سازمان یار
اگر قصد استفاده از یک نرمافزار مدیریت پروژه تحت وب و ایرانی را دارید سازمان یار گزینه مناسبی برای شماست. این نرمافزار که بهصورت سازمانی پیادهسازی و راه اندازی میگردد بر پایه MSP و شیرپوینت ساخته شده است. همچنین میتوان این نرمافزار را با ماژولهای دیگری همچون مدیریت وظایف یا تایم شیت هماهنگ کرد. این نرمافزار با استانداردهای بینالمللی مدیریت پروژه همچون PMBOK هماهنگ است. در مرکز مدیریت پروژه این نرمافزار امکان تعریف مواردی چون الگوهای پیشساخته برای مدل زمانبندی پروژه و مجوزهای مختلف برای دسترسی کاربران وجود دارد. در بخش سایت پروژه کارکردهایی همچون امکان مدیریت و بایگانی اسناد پروژه، امکان ثبت ذینفعان پروژه و ثبت درسآموختههای پروژه وجود دارد.
این نرمافزار همچنین دارای داشبورد مدیریتی با امکانات زیر است:
- تحلیل ارزشهای پروژه
- جریان نقدینگی
- تحلیل ریسک
- امکان ثبت دلایل اخیر و مشکل برای فعالیتهای پروژه
5. تسکولو
به گفته سازندگان این نرمافزار، تسکولو در حکم اتاق فرمانی برای مدیریت پروژههای شخصی و تیمی عمل میکند. در تسکولو با هر سیستم مدیریتی میتوان پروژهها را با چابکی مدیریت کرد؛ بنابراین امکان استفاده از تمام ظرفیتهای تیمی را دارید و از همکاری با دیگران لذت میبرید.
ویژگیهای نرمافزار مدیریت پروژه تسکولو:
- امکان شروع به کار رایگان و سابقه همکاری با بیش از دویست هزار کاربر
- مدیریت کارهای تیمی و استارتاپی با تعیین وظایف هر کدام از اعضای تیم
- داشتن دیدی همهجانبه نسبت به پیشرفت یا شکست کارها و اهداف
- امکان ایجاد چکلیست و همکاری با سایر اعضا
- برگزاری جلسات آنلاین با امکان چت گروهی ویدئویی و نوشتاری
- مجهز به تحلیلگر برای تهیه گزارش پیشرفت پروژهها
- ثبت بازههای زمانی برای وظایف اختصاصی هر کدام از اعضای تیم
- قابلیت جستجو در داخل نرمافزار برای سهولت در مدیریت پروژههای بزرگ
- با قابلیت درونیسازی برای اضافهکردن ابزارهای خاصی مثل درآپ باکس، درایو گوگل، گیتهاب و غیره
6. میزیتو
میزیتو ابزاری برای دورکاری و مدیریت پروژهها با رویکرد شبکه اجتماعی است. با کمک این ابزار به فرایندهای سازمانی نظم دهید و در لحظه با همکاران و مشتریان، ارتباط برقرار کنید. استفاده از میزیتو تا ثبت ۵ کاربر رایگان است و بعد از آن شامل هزینه سالیانه برای پلنهای تجاری و سازمانی میشود.
ویژگیهای نرمافزار مدیریت پروژه میزیتو:
- ایجاد گروه و کانال گفتگو با امکان جستجو در تمامی آنها
- تعریف پروژه به تعداد نامحدود با امکان کنترل وظایف و ترسیم نمودار پیشرفت کارها
- مدیریت وظایف کاری به روش اسکرام بورد (مشابه بورد نرمافزار ترلو)
- قابلیت نامهنگاری، پیوست فایل و وظیفه به نامه، ارجاع نامه به سایرین و غیره
- امکان ثبت صورتجلسه و کارتابل وظایف
- تهیه پرونده الکترونیکی برای مشتری و تعیین میزان دسترسی افراد به آن
- مجهز به اپلیکیشن اندروید و iOS
- قابلیت مدیریت مالی کسبوکار در پلن سازمانی
- امکان تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات کاربران
7. همتیک
نرمافزار مدیریت پروژه و کارهای همتیک بر پایه همکاری و ارتباط تیمی است و در راستای این هدف، امکانات مختلفی در اختیار تیمها و سازمانها قرار میدهد. همتیک با کمککردن به اولویتبندی کارها و همچنین ارائه گزارشها کاربردی با قابلیت اعمال فیلترهای مختلف و خروجی اکسل، باعث ایجاد نظم و تحویل بهموقع پروژهها میگردد.
برخی از ویژگیهای همتیک:
- تعریف پروژه، کار و زیر کار و امکان رسم خودکار گانت چارت
- داشبوردهای کاربردی برای انجامدهنده کارها و مدیر پروژه
- امکان تعیین پیشنیاز برای کارها
- ثبت تایم شیت برچسبگذاری کارها
- تعیین ناظر برای هر پروژه و کار بهصورت جداگانه
- گزارشها حجم کاری به تفکیک کاربران و پروژهها
- امکان سطحبندی دسترسی افراد تیم به قسمتهای مختلف پروژه بر اساس نقش آنها در پروژه
نرم افزارهای خارجی
1. Monday.com
به صورت رایگان 14 روز
8 $ بهازای هر ماه برای 3 کاربر هزینه
monday.com یک پلتفرم مدیریت پروژه برنده جوایز است که میتواند به شما در ایجاد گردشکار سفارشی برای پروژههای خود کمک کند.
این ابزار تقریباً از هر نظر قابلتنظیم است. علاوه بر همه نماهای مختلف کار، فیلدهای سفارشی و ویژگیهای همکاری، monday.com در ایجاد گردشکار خودکار به شما کمک میکند. مرکز اتوماسیون نمایی است که در آن میتوانید از قالبهای از پیش تعریفشده انتخاب کنید و بهسادگی کلیک کنید تا اطلاعاتی را که بیشتر به شما مرتبط است از منوهای کشویی انتخاب کنید.
بهعلاوه، میتوانید اکشنهای الگوی ساختهشده برای ادغامهایی مانند Slack و کارتهای سفارشی را پیدا کنید.
ویژگیها
ویژگیها شامل نمایش حجم کار و تخصیص منابع است که به شما اطلاعاتی در مورد کارهایی که تیم شما انجام میدهد و میزان مشغله آنها را میدهد. یکی دیگر از موارد برجسته، اسناد مشترکی است که به همه کمک میکند تا اسناد را با هم نویسندگی کنند و به فایلهای دیگر در نرمافزار پیوند دهند. در نهایت، داشبوردهای قابلتنظیم آن این امکان را برای شما فراهم میکند که نماهایی بسازید که دادههای مرتبط با عملیات شما را نمایش دهد.
این ادغامها شامل اتصالات ازپیشساخته شده به برنامههایی مانند Slack، Google Drive، DocuSign، Gmail، Google Calendar، Jira، GitHub، Trello، Dropbox، Typeform و بسیاری موارد دیگر است. علاوه بر این، میتوانید از طریق آن به هزاران برنامه اضافی متصل شوید.
2. Wrike
اشتراک هم بهصورت رایگان در اوایل شروع کار و برای کاربران دائمی ماهانه هزینه 9.80$ در ماه.
Wrike یک نرمافزار مدیریت پروژه برنده جایزه است که بهعنوان یک همراه مناسب برای هر سازمانی که به دنبال مقیاس است واجد شرایط است.
این ابزار برنامههای انعطافپذیری را ارائه میدهد که میتواند از هر اندازه تیمی پشتیبانی کند، با یک طرح رایگان شروع میشود که برای مدیریت وظایف در تیمهای کوچک عالی است. علاوه بر این، ویژگیهایی که Wrike ارائه میدهد از فهرستها و فیلدهای وضعیت ساده گرفته تا تأییدیهها، تصحیح، مدیریت منابع و بودجهبندی را شامل میشود.
Wrike همچنین دارای ویژگیهای قوی Enterprise برای تیمهایی است که نیاز به امنیت بیشتر و مجوزهای دقیق دارند. همچنین برای سازمانهای پیچیدهای که الزامات خاصی دارند، یک ردیف ویژه دارند.
ویژگیها
به تیم شما کمک میکند تا تأییدیههای چندلایه را از مشتری دریافت کند و اتوماسیونهای گردش کار برای ازبینبردن کارهای تکراری. همچنین میتوانید به ویژگیهای مدیریت پورتفولیو پروژه دسترسی داشته باشید که به شما اطلاع میدهد که آیا طرحهای پروژه شما به استراتژی و اهداف شرکت کمک میکند یا خیر، و برای پروژههایی که نیاز به ورودی از سایر ابتکارات در کسبوکار دارند، برچسبگذاری انجام میشود.
ادغام در Wrike شامل بیش از 400 ادغام بومی ازپیشساخته شده است که شامل Asana، Airtable، BambooHR، Chargify، Clearbit، HubSpot، Jenkins، Mailchimp، Replicon، Salesforce و Slack است. علاوه بر این، میتوانید با استفاده از API آن، اتوماسیونهای سفارشی بسازید.
3. Smartsheet
طرح رایگان در این پلت فرم موجود است.
برای استفاده کامل و جامع از این پلت فرم، 7$ ماهیانه برای هر کاربر.
Smartsheet یک پلت فرم مدیریت پروژه است. اگر در اکسل کار میکنید، اما میخواهید از فرمولهای پیچیده فاصله بگیرید، پلتفرم خوبی است، زیرا Smartsheet همه محاسبات را در چندین برگه برای شما انجام میدهد.
این پلتفرم خودکار کردن گردش کار و ایجاد برنامههای کاری را برای شما آسان میکند. ازیکطرف شما تمام قابلیتهای اتوماسیون گردش کار را دارید که برای همه کاربران در دسترس است. این ماژول در نرمافزار به شما امکان میدهد تقریباً هر فعالیتی را که میتوانید در یک محیط به آن فکر کنید خودکار کنید. چند نمونه شامل هشدارهایی برای تغییر وضعیت، درخواستهای تأیید خودکار، و پاسخ به درخواستهای بهروزرسانی از ایمیل یا Slack است.
برنامههای وب و تلفن همراه بصری هستند که میتوانید برای کار با برنامههای کاربردی Smartsheet بسازید. WorkApps یک پلت فرم بدون کد است که در آن میتوانید برنامهها را از یک الگو یا مستقیماً از برگهها، فرمها، گزارشها و حتی محتوای خارجی بسازید. اینها بهقدری قدرتمند هستند که حتی شامل مجوزهای نقش میشوند که میتوانید برای تیم خودپیکربندی کنید.
ویژگیها
ویژگیها عبارتاند از اتوماسیون فرایندهای کسبوکار که میتواند به شما در ایجاد جریانهای کاری در یک رابط بدون کد و داشبوردهایی کمک کند که میتوانند نمای همزمان KPI، روندهای حیاتی و گزارشهای خلاصه را به شما ارائه دهند. علاوه بر این، ساختن مستقیم سند با DocuSign ادغام میشود و به شما امکان میدهد اسناد را برای امضاهای الکترونیکی ارسال کنید و درعینحال وضعیت هر یک را ردیابی کنید.
ادغامها شامل برنامههای مایکروسافت و گوگل و همچنین موارد ضروری توسعه مانند Jira و برنامههای تجاری مفید مانند Salesforce، ServiceNow، Slack، Box و Tableau است. این پلتفرم از طریق REST API و webhooks قابلتوسعه است.
4. ClickUp
طرح رایگان در این برنامه موجود است.
برای استفاده از ویژگیهای این برنامه بهصورت کامل 9$ برای هر کاربر بهصورت ماهانه.
ClickUp یک برنامه بهرهوری مدیریت پروژه با ویژگیهای قدرتمند است که به شما امکان میدهد بدون توجه به موقعیت فیزیکی خود، پروژهها، برنامهریزی وظایف و مدیریت منابع را در یک فضای کاری متمرکز انجام دهید.
این برنامه به ایده ساختن اپلیکیشنی که جایگزین همه برنامههای دیگر میشود نزدیک میشوند. ویژگیهای موجود در این نرمافزار آن را به گزینهای برای تیمهای راه دور تبدیل میکند. از توانایی برچسبگذاری افراد در مکالمات گرفته تا اسناد مشترک و تختههای سفیدی که به کاربران برای ایجاد اشتراک، نیازی نیست این پلتفرم را ترک کنید این قابلیت در این نرمافزار قابلانجام است.
ویژگیها
ویژگیها شامل تختههای سفیدی است که به شما امکان میدهد با تیم خود طوفان فکری کنید تا طرحی ارائه دهید. همچنین میتوانید به چت درونبرنامهای و ویژگیهای تصحیح دسترسی داشته باشید که میتواند به شما در سادهسازی تأییدیههای وثیقه بازاریابی با مشتری کمک کند.
ادغامها شامل موارد بومی با Slack، HubSpot، TogglTrack، Figma، Loom، Sentry، G Suite، Dropbox، Clockify و Calendly است. علاوه بر این، میتوانید با استفاده از عضویت پولی با Zapier به بیش از 1000 برنامه دیگر متصل شوید. در نهایت، اگر ایجاد ادغامهای سفارشی در دسترس شما باشد، یک API عمومی وجود دارد که میتوانید برای آن استفاده کنید.
5. Height
این برنامه بهصورت رایگان 30 روز در دسترس است.
اشتراک این برنامه 30$ در ماه برای هر کاربر است.
Height ابزار مدیریت پروژه همهجانبه است که میتواند برای تطبیق گردشهای کاری تیم به تیم سفارشی شود و شامل تجسمهایی مانند جدول، تقویم و…. است.
این پلتفرم علاوه بر بازدیدهای متعدد، اعضا، مهمانان و وظایف نامحدودی را در طرح رایگان ارائه میدهد که برای استارتاپها و کسبوکارهای کوچک عالی است. بااینحال، با حرکت به سمت برنامههای دیگر، Height حتی بهتر میشود. پیشنهاد قوی آن شامل یک مرکز فرماندهی است که در آن میتوانید میانبرهای صفحهکلید را برای تقریباً هر چیزی که فکرش را بکنید سفارشی کنید، برنامههای macOS و Windows و انطباق SOC 2 Type II برای محافظت از دادهها.
ویژگیها
ویژگیها شامل یک ویژگی ردیابی زمان است که اخیراً منتشر کردهاند که در آن تیم شما میتواند زمان خود را در هر کار ردیابی کند و به طور خودکار با نرمافزار شخص ثالث مانند Harvest همگامسازی میشود. همچنین ویژگیهای اتوماسیونی را خواهید یافت که به شما کمک میکند گردشهای کاری را ایجاد کنید، به طور خودکار وظایفی را در Height از ویرایشگرهای کد ایجاد کنید، و با استفاده از یک کلید بهسرعت به میانبرها دسترسی پیدا کنید.
ادغامها عبارتاند از: Notion، Slack، Discord، Harvest، GitHub، GitLab، Sentry، Zendesk، Figma، Slab و Fivetran. همچنین میتوانید از طریق Zapier به هزاران برنامه اضافی دسترسی داشته باشید (بهحساب پولی نیاز دارد).
6. Kintone
1 ماه رایگان.
برای استفاده بیشتر بهازای هر کاربر، ماهیانه 24$
Kintone یک پلت فرم ردیابی پروژه قابلتنظیم است که توسط تیمهای Volvo Trucks North America، Japan Airlines، Shiseido و بیش از 23000 سازمان در سراسر جهان استفاده میشود.
Kintone رویکرد منحصربهفرد آنها برای مدیریت پروژه و وظایف به شما امکان میدهد طیف گستردهای از “برنامههای” قابلتنظیم را از ابتدا، با استفاده از الگوها یا از صفحات گسترده موجود خود بسازید. برنامههای Kintone را میتوان برای مدیریت پروژه، CRM فروش، پایگاههای داده مشتریان، گزارشهای هزینه، فهرست کارهای مشترک، مدیریت تجهیزات، بازخورد محصول و موارد دیگر سفارشیسازی کرد.
برنامههای ردیابی پروژه بدون کد: فیلدهای متن غنی، فیلدهای تاریخ، منوهای کشویی، فیلدهای عددی با محاسبات داخلی و موارد دیگر. هنگامی که برنامه موردنظر خود را ساختید، میتوانید از آن برای ردیابی دادهها و وظایف موردنیاز خود و تیمتان استفاده کنید. در نهایت، اعلانها و یادآوریهای سفارشی شما را بهروز نگه میدارند.
چیزی که Kintone را برای ردیابی پروژه بسیار عالی میکند، ویژگیهای فیلتر و اولویتبندی وظایف بر اساس فیلد داده یا اعضای تیم برای تولید گزارشهای سفارشی یا نمای داشبورد، و همچنین توانایی خودکارسازی یادآوریها و انتقال بین اعضای تیم برای گردشهای کاری چندمرحلهای است.
ویژگیها
ویژگیهای ارتباطی داخلی Kintone همچنین به تیمها اجازه میدهد تا پروژهها را مستقیماً در برنامه و در موضوعات یا موضوعات پروژه محور بحث کنند. «فضاهای» اختصاصی همه چیزهایی را که تیم شما برای پروژه شما نیاز دارد، از جمله برنامههای ردیابی کار و موضوعات گفتگوی قابلجستجو، سازماندهی میکند.
ویژگیها شامل کتابخانه برنامههای کاربردی ازپیشساخته شده، مدیریت فرایند پیشرفته، پیامرسانی خصوصی، نمودارها و نمودارهای سفارشی همزمان، و کنترلهای مجوز ریز میشود.
ادغامها Kintone به شما امکان میدهد قابلیتهای خود را با افزونههای بومی رایگان ساخته شده توسط تیم Kintone و همچنین ادغام با ابزارهای دیگر مانند Slack، Gmail، Google Calendar، Outlook، Tableau، Dropbox، Salesforce، HubSpot، Eventbrite، WordPress، QuickBooks، MailChimp و خیلی بیشتر از طریق یک طرح پولی با Zapier یا از طریق ادغامهای API.
7. Forecast
14 روز استفاده رایگان
بیشتر از14 روز به ازای هر کاربر ماهیانه 29$
Forecast یک پلتفرم همهکاره برای مدیریت منابع و پروژه است که مجهز به ابزارهایی برای مدیریت همه چیز از نقلقول تا فاکتور است، بهعلاوه اتوماسیون هوشمندی را برای پیشبینی تاریخ تحویل پروژه، پیشبینی نیازهای ظرفیت و کارآمدتر شدن ارائه میدهد. هوش مصنوعی آنها از یادگیریهای تجمعی از صدها هزار پروژه استفاده میکند و قوانینی را بر اساس دادههای کاربر ایجاد میکند.
Forecast ویژگی Auto-Schedule برای زمانبندی پروژه، ارائه تخمینها، تخصیص خودکار منابع به وظایف عالی است. این پلت فرم برنامهها و منابع را در یکلحظه تنظیم میکند. یکی دیگر از ویژگیهای جالب این است که ابزار به طور خودکار برای هر پروژه با معیارهای مالی کلیدی بودجه ایجاد میکند تا برنامهریزیشده در مقابل واقعی را ردیابی کند. همچنین از انواع مختلف صورتحساب (قیمت ثابت، زمان و مواد) در کنار هم و در زمان واقعی پشتیبانی میکند. گزارشهای پیشرفتهای دارد که میتوانید آن را سفارشی کنید.
Forecast همچنین یک ویژگی منحصربهفرد را برای مدیریت پروژهها در یک راهاندازی نگهدارنده معرفی کرد. داشبوردی با دورههای نگهدارنده و مجموع به شما امکان میدهد امور مالی پروژههای در حال انجام را بدون ازدستدادن حجم کاری کارکنان و زمان صرف شده برای تحویل، پیگیری کنید.
ویژگیها
ویژگیها شامل مدیریت منابع، حسابداری پروژه، هوش تجاری، پروژههای نوع بودجه نگهدارنده، زمانبندی خودکار و توصیههای مبتنی بر هوش مصنوعی است.
ادغامها شامل چندین ادغام کلید در دست با ابزارهای اصلی مدیریت پروژه و همگامسازی دوطرفه با Jira در بازار است. همچنین سیستمهای حسابداری مانند Quickbooks و Xero را با قابلیتهای PM تکمیل میکند.
8. Airtable
طرح رایگان در این پلتفرم موجود است .
برای استفاده کامل از این پلتفرم به ازای هر کاربر 10$
Airtable یک راهحل مدیریت پروژه است که به کاربران امکان میدهد پیوستها، یادداشتهای متنی طولانی، چکباکسها، پیوندها، بارکدها و موارد دیگر را به رکوردهای موجود در جداول دیگر اضافه کنند.
فیلترینگ، مرتبسازی و گروهبندی قدرتمند به شما این آزادی را میدهد که کارهایتان را به هر نحوی که برای تیمتان بهترین است، مرتب کنید. رابط کاربری شیک، مدرن، رنگارنگ و جذاب است که باعث لذتبردن از Airtable برای استفاده و پیمایش میشود
ویژگیها عبارتاند از انواع فیلد غنی، برنامههای دسکتاپ و تلفن همراه، گانت، جدول زمانی و نمایشهای فهرست، اتوماسیونها، و ویژگیهای اظهارنظر در رکورد.
ادغامها Airtable دارای پشتیبانی داخلی برای بسیاری از برنامههای محبوب و یک API قوی است. از Zapier، Workato، Integromat یا Automate.io برای اتصال Airtable با بیش از 1000 وبسایت و برنامه مانند Asana، Basecamp، Box، Evernote، Facebook، Github، MailChimp، Slack و غیره استفاده کنید.
ما در شرکتمون از بهتایم استفاده می کنیم که خب تناسب زیادی با کار ما داره. هر شرکت بنا به اقتضائاتش می تونه از یک نرم افزار مدیریت پروژه استفاده کنه.
ممنون بابت نظرتون