برندهای شرکت کننده در نمایشگاه بیستمین سالروز تاسیس گروه صنعتی گلرنگ

به اشتراک بگذارید:

فهرست محتوا این صفحه برای دسترسی راحت

نمایشگاه بیستمین سالروز تاسیس گروه صنعتی گلرنگ در تاریخ 19 الی 24 آذر ماه برگزار خواهد شد.

در این نمایشگاه که با حضور 100 شرکت و 150 برند در برج گلرنگ برگزار خواهد شد، شرکت کنندگان با شرکت های مختلف آشنا خواهند شد و می توانند درخواست همکاری با شرکت ها را ثبت کنند.

در ادامه این مطلب تعدادی از برندها و شرکت های حاضر در نمایشگاه را مشاهده خواهید کرد.

جهت ثبت نام از طریق لینک های زیر اقدام کنید.

لیست تعدادی از برندها و شرکت های شرکت کننده در نمایشگاه بیستمین سالروز تاسیس گروه صنعتی گلرنگ

گروه شوینده ها:

لوگو نام برند توضیحات
هوم پلاس هوم پلاس، برندی قدرتمند و متخصص در امور بهداشت خانه، سطوح، البسه و ظروف است و با انتخاب شعار “هوم پلاس، شروع داستان پاکیزگی” تمامی هدف آن محافظت از بهداشت و سلامت خانه و خانواده می باشد.
مریدنت برند مریدنت، یکی از برندهای متعلق به گروه محصولات بهداشت دهان و دندان می باشد.این برند در ابتدا کار خود را با تولید خمیردندان های با اثر طولانی مدت و سپس ژل دندان کودک آغاز کرده و سپس شروع به تکمیل سبد محصولات خود نمود.
سافتلن برند سافتلن تولید کننده عمده محصولات بهداشت البسه خود مانند مایعات نرم کننده حوله و لباس ، دستمال کاغذی جعبه‌ای،  دستمال رول توالت و همچنین مایعات لباسشویی است.
آترا آترا با به رهگیری از کادر متخصص تکیه بر سالها تجربه در امور تولید و دارا بودن لابراتوارهای مدرن با فرمولاسیون پیشرفته با هدف ارتقاء سطح کیفی و کمی محصولات داخلی بر آن است تا نیاز های سازمان ها، صنایع و مراکز مختلف در زمینه مواد صنعتی، شوینده و بهداشتی را پوشش و برطرف نماید.
بینگو برند بینگوبا تولید محصولات شوینده ظروف آشپزخانه و البسه پا به خانه‌های شما گذاشته است.
اوه برند اوه، یکی از برندهای متعلق به گروه محصولات بهداشت پوست، بهداشت بدن و همچنین مایعات ظرفشویی است، همچنین اوه  اولین تولیدکننده فوم دستشویی و مایعات دستشویی کرمی به عنوان نسل جدید مایعات دستشویی است.
اکتیو  محصولات برند اکتیوسافت با هدف تولید محصولات بهداشت فردی به بازار مصرف معرفی گردید. این برند با نوآوری در كیفیت، طراحی و بسته‌بندی محصولات، توانست در مدت‌زمان اندک پیشگام در صنعت تولید مواد شوینده و بهداشتی باشد
 پروشاین رند پروشاین، تولیدکننده شوینده‌های تخصصی ماشین ظرفشویی است که با تکیه بر تجربه، نوآوری و تکنولوژی روز در حوزه فرمولاسیون، سبد کاملی از محصولات شوینده ماشین ظرفشویی  را برای مصرف کنندگان ارائه کرده است.
حیات  در محصولات حیات به پشتوانه تجربه، دانش و لابراتوارهای پیشرفته علاوه بر عصاره‌های گیاهی از روغن کمیاب و باارزش آرگان استفاده می‌شود که باعث نرمی، لطافت و سلامت پوست و مو می‌گردد.

شرکت های سرمایه گذاری:

لوگو نام برند توضیحات
شرکت سرمایه گذاری دارویی گلرنگ شرکت سرمایه‌گذاری دارویی گلرنگ، با بهره گـیری از شرکت‌های دانش بنیان خود، مسیـر پیـشرفت در عرصه تولید و عرضه محصـولات دارویـی را بـه نـحوی طی کرده که امروز، نه تنـها توانــایی تولید فرآورده‌هـای دارویی را از ماده اولیـه (API) تا محصول نهـایی داراست، بلکه میزان قابل توجهی از تـولیدات خود را به کشورهای دیگر صادر می‌کند.
سبدگردان کوروش
شرکت‌ سبدگردان نهاد مالی است که با جمع‌آوری اطلاعات، سرمایه‌گذاران را از نظر درجه ریسک‌پذیری طبقه‌بندی نموده و به هر گروه از سرمایه‌گذاران متناسب با درجه ریسک‌پذیری ارزیابی شده، خدمات سبدگردانی را در قالب مدیریت داراییهای ایشان به وکالت و نمایندگی از طرف وی و در ازای دریافت کارمزد، ارائه می‌نماید.
گلنوش هستی
شرکت گلنوش هستی در سال 1400 با هدف ایجاد رستوران‌های زنجیره‌ای چیکن فامیلی فعالیت خود را آغاز کرد.

صنایع غذایی:

لوگو نام برند توضیحات
کیمبال برند کیمبال، تولید کننده انواع روغن و محصولاتی چون خیارشور ،کنسرو تن ماهی ،کنسرو زیتون، کنسرو لوبیا چیتی ،کنسرو عدسی،ترشی سیر ،کنسرو رب گوجه فرنگی در عرصه صنایع غذایی حضور دارد.
فامیلا برند فامیلا با تولید انواع ماکارونی وارد عرصه مواد غذایی شد و به تدریج محصولاتی چون رب گوجه فرنگی، تن ماهی، سس کچاپ، روغن زیتون، سرکه سیب و دانه زیتون جایگاه خود را در سبد غذایی خانوار باز کرده است.

نیچردنت

برند نیچردنت به صورت تخصصی بر روی محصولات سلامت محور فعالیت می‌نماید و مسوولیت اجتماعی آن اهدای زندگی سالم و در نتیجه جامعه سالم به مردم سراسر جهان است. جهت دستیابی به این مهم محصولات برند نیچردنت فاقد هرگونه رنگ، شیرین‌کننده و یا اسانس غیر طبیعی و همچنین فاقد آسپارتام است.

بینگوپلاس

هدف برند بینگو پلاس، بهبود سبک زندگی است و در این راستا، همگام با ترند جهانی، با ارتقای ارزش ترکیبات مواد غذایی و ایجاد ارزش افزوده برای مصرف کننده، پا به عرصه صنعت غذای کشور نهاد.
اکشن برند اکشن فعالیت خود را از سال 1396 در بازار تنقلات آغاز کرد و در دو بازار آدامس و پودرهای نوشیدنی بر پایه قهوه، با تولید محصولات متمایز و هیجان انگیز تلاش نموده است تا قشر جوان جامعه را شگفت زده نماید.
دکتربن دکتر بن با معرفی سبدی از پاستیل‏‌های سلامت‏‌محور در ترویج فرهنگ مصرف تنقلات سالم میان خانواده‌‏ها قدم برداشته است.
رنکس سبد این برند در حال حاضر، شامل آدامس های نواری و دراژه با طعم های خاص و محبوب می باشد که علاوه بر بازار داخلی، در بازارهای خارجی نیز طرفداران وفادار خود را یافته است.
بایودنت حذف شکر و آسپارتام از فرمولاسیون این محصول و استفاده از زایلیتول به جای آن‏ها در کنار بهره‏‌مندی از رنگ طبیعی، باعث می‌‏شود آدامس بایودنت محصولی سلامت‏‌محور باشد. لذا آدامس بایودنت نه تنها به دندان‌‏ها آسیب نمی‌‏رساند، بلکه به سلامتی آن‏ها نیز کمک می‌‏کند.
اویلا دامنه محصولات تولیدی تحت نام برند اویلا انواع محصولات خانواده روغنی شامل انواع روغن‌های مایع و جامد، رب گوجه فرنگی و کنسرو ماهی تن را در بر می‌گيرد.
سانتین این برند نیز از سال 1396 کار خود را با تولید ادویه جات شروع کرده است.
بلوط  تمرکز اصلی این برند، روی تولید محصولات مختلف چای است.چای هندوستان، چای هندوستان معطر، چای کله مورچه ساده و چای کله مورچه معطر.

کشت و صنعت برنج کوروش

این شرکت در ابتدا با تکیه بر نیروی انسانی توانمند اقدام به فعالیت در حوزه تولید و توزیع برنج ایرانی نموده و در سال ۱۳۹۹ تولید برنج خارجی، قند و شکر را آغاز کرده و در تمام مسیر، تولید محصولات مرغوب و متنوع و دسترسی آسان برای مصرف‌کنندگان را در سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده است
اولایف برند اُلایف به عنوان برند متخصص انواع آب های بسته بندی شده در سال 1398 به بازار ایران معرفی شد.
تی رکس نوشابه انرژی زای تی رکس( T-REX) ، ترکیب فوق العاده همراه با طعمی جادویی از کشور آلمان که طعم دهنده شبه طبیعی توتی فروتی است، محصولی دلخواه مصرف کنندگان ایرانی را با کیفیت عالی به ارمغان آورده است.

آرایشی و بهداشتی :

لوگو نام برند توضیحات
آلاوه برند آلاوه ویژه دستمال مرطوب است.این محصول حاوی گلیسیرین و عصاره بابونه و بدون ایجاد حساسیت، باعث نرمی و حفظ رطوبت پوست دست می‌گردد.
صپیتا صپیتا به معنای پاک ومنزه است و این برند به تولید دستمال کاغذی های اقتصادی معروف است.
نانسی برند نانسی شروع کار خود را با تولید دستمال کاغذی شروع کرد و در حال حاضر در تولید پدهای بهداشتی نیز در بازار جایگاه ویژه ای دارد.
مرسی برند مرسی در زمینه تولید پوشک بچه توانسته سهم خوبی از بازار را از آن خود کند.
بارلی پوشک بچه بارلی که نماد راحتی و آرامش کودک است، در اسفند سال ۱۳۹۰ در دسترس والدین قرار گرفت. دستمال مرطوب کودک 20 عددی نیز از محصولات این برند است.
سافتکس فلسفه وجودی سافتکس این است که برندی تخصصی منحصر به محصولات زنان باشد.

شرکت های داروسازی: 

لوگو نام برند توضیحات

هستی آریا شیمی

شرکت هستی آریا شیمی به عنوان یک شرکت تحقیقاتی و دانش بنیان، با اتکا بر خودباوری، دانش و تلاش نیرو‌‌‌های انسانی متخصص و متعهد و با هدف تأمین نیاز صنایع داروسازی کشور به مواد مؤثره دارویی و ارتقاء سلامت جامعه، تشکیل شده است.

فاران شیمی

شرکت داروسازی فاران شیمی با هدف تولید مواد اولیه و داروهای نارکوتیک به عنوان یکی از شرکت‌های دانش بنیان ایران در سال 1381 تاسیس شد.

آرین سلامت سینا

شرکت آرین سلامت سینا فرهنگ ارتقاء دانش و یادگیری در سازمان، همراه با انتقال آخرین دستاوردهای علمی از شرکای بین المللی دنیا  نظیر شرکت هولیستیکا از فرانسه و شرکت ترادافارما از سوئیس، رشد روزافزون شرکت را به ارمغان آورد و محصولاتی با کیفیت برتر در بازار دارویی کشور عزیزمان ارائه کرد
واران فارمد ساخت فرآورده‌های دارویی با سطح دانش بالا و  همتراز با محصولات خـــارجی و با قیمتی رقابتی، در دســـتور کار این شـــرکت قــــرار داشته و دارد.
سروش مانا فارمد شرکت دانش بنیان سروش مانا فارمد در ابتدای سال 1398 با هدف تحقیق و توسعه همچنین تولید دارو و مواد موثره دارویی فعالیت خود را آغاز نموده است.
اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها